loading...
.: Wellcome To IECity :. خبري | علمي | آموزشي | پزشكي | سرگرمي | شهر اينترنتي ايرانيـان
admin بازدید : 248 2013/04/17 نظرات (0)

http://www.mihanaz.ir/wp-content/uploads/2013/04/sms-tabrik-t-92.jpg

اس ام اس تبریک تولد جدید اردیبهشت ۹۲

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم . . .

تولدت مبارک
.

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

.

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .


اس ام اس تبریک تولد

.
شکفته شدن گل مهر وجودت در پر مهر ترین ماه سال ،

که مهرش را به شکوفا شدنت مدیون است مبارک باد . . .

خاک وفادار گل گلدانت (…)
.

اس ام اس تبریک تولد

.

روز تولد تو ستاره ها دمیدند

پرستو های عاشق به خونشون رسیدند

روز تولد تو بخت من از راه رسید

نیمه جونی جون گرفت تشنه به دریا رسید

.

اس ام اس تبریک تولد جدید

.
عزیزم ، زیباترین لحظه زندگیم را صرف با تو بودن میکنم و شکفتن زیبایت را در

(…) مهر ، تبریک میگویم ، از طرف دوست دار همیشگیت(…)
.

اس ام اس تبریک تولد ۹۲

.

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد زیبا

.
تقدیم به مبدا تمامی وجودم (…)جان ، سالروز تنفس دوباره مبارک
.

اس ام اس تبریک تولد

.

میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.
تقدیم به تنها بهانه زندگیم

تولدت را با افتخار به داشتنت پیشاپیش تبریک میگویم

.

اس ام اس تبریک تولد

.

برای روز تولد تو ۲ شاخه گل میخرم۱ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.
(…)عزیزم ، تولدت آغاز تمام خوبی هاست (…)مهر ، روز تولدت مبارک . . .
.

اس ام اس تبریک تولد

.

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
.
.
تولدت مبارک.

.

اس ام اس تبریک تولد

.
این هم برای کسی که هیچ وقت نتونستی کنارش باشی

امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام

تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر ماندنم ، بی تو اما در دلم

با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم  : حس بودن دوباره ات مبارک . . .
.

اس ام اس تبریک تولد

.

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.
عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم

و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ، بهترین بهانه زندگیم ،

یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش . . .
.

اس ام اس تبریک تولد

.

زادروزت شیرین، پرعشق و نورآفرین باد.

قهقهه هایی آسمانی و آرامش زلال زندگی را برایت آرزو دارم . . .

.

اس ام اس تبریک تولد

.
عزیزم امروز ، روز تولدت رو اول به تو و خودم تبریک میگم و جشن میگیرم

و دوم به فرشته ها تسلیت میگم ! چون امروز سالروز جدایی رو  با اشک سر میکنن

و در آخر به تقدیرم آفرین میگویم که من رو با تو پیوند زد . . .
.

اس ام اس تبریک تولد

.

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.
عزیزم روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره های چشمک زن

با دشتی پر از شقایق ها و با آرزوی موفقیت برای تو

به تو تبریک میگویم . . . گل من تولدت مبارک
.

اس ام اس تبریک تولد

.

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

.

اس ام اس تبریک تولد

.
رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک
.

اس ام اس تبریک تولد

.

عزیزم که بودنت برام عطر محبوبه شب رو تداعی میکنه ..

پاکی و صداقتت شرمگینم میکنه .. دوست دارم تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.
تو پرستوی امیدی مگر از من تو جه دیدی

غربت من و که دیدی از کنارم پر کشیدی !؟

با تمام بی وفائیت میگم تولدت مبارک

دوستت دارم …

.

اس ام اس تبریک تولد

.

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.
زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک
.

اس ام اس تبریک تولد

.

هنوز هم زمستون به یادت بهاره / تو قلبم کسی جز تو جائی نداره

صدای دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائی نداره

عزیزم تو اولین کسی هستی که عشقش در قلبم متولد شد

و تولد عشق تو در بهار را تا پایان حیات بشر به کما خواهم برد

از طرف دوست دار همیشگی تو

.

اس ام اس تبریک تولد

.
وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

.

اس ام اس تبریک تولد

.

میلاد تو طلوع نور
در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
تولدت مبارک

.

اس ام اس تبریک تولد

.

امروز برایت زیباترین گلهای دنیا را خواهم آورد
هر چند تو مهربانتر از همه آنهایی

تولد تو آغازیست برای یک دنیا مهربونی

تولد همه خوبیهاست

.

منبع : اس ام اس کمپ


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,622
  • بازدید ماه : 4,761
  • بازدید سال : 26,376
  • بازدید کلی : 457,227
  • کدهای اختصاصی