loading...
.: Wellcome To IECity :. خبري | علمي | آموزشي | پزشكي | سرگرمي | شهر اينترنتي ايرانيـان
admin بازدید : 166 2013/03/12 نظرات (0)

http://img.p30day.com/images/13494565748842240848.jpg

اس ام اس چهارشنبه سوری سال ۹۱

با موارد آتش زا و خطرناک شادی  خود و خانواده خود را در سال جدید به غم و اندوه و یک دنیا پشیمانی تبدیل نکنید.

تخ توخ پارت پورت زارت زورت تاراخ توروخ چارشنبه سوری مبارک

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان
آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش
و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم

سرخ میشوی، وقتی میشنوی: دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم: دوستش داری
چهارشنبه سوری راه انداختیم سرخی تو از من ، زردی من از تو همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . .

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری

افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم

زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از

آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 400
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 4,490
  • بازدید سال : 26,105
  • بازدید کلی : 456,956
  • کدهای اختصاصی